Vi använder cookies

På adda.se använder vi cookies (kakor) för att underlätta och förbättra din användning på vår webbplats. Cookies är en liten textfil som lagras på din dator, mobiltelefon, surfplatta eller annan enhet när du besöker adda.se. De finns för att förbättra webbplatsen för dig, till exempel för att kunna anpassa adda.se efter dina önskemål och val. 

Vilka cookies vill du tillåta?
Inställningar för cookies

Cookies som krävs för att webbplatsen ska fungera, till exempel sessions-ID som vårt webbhotell är beroende av.

Låter oss samla information om ditt besök på webbplatsen — till exempel vilken webbläsare du använder och eventuella kodfel du råkat ut för — med syfte att förbättra den.

Adda

14 december 2021 Krönika

Med strategisk försörjning i blickfånget

Adda AffärsConcepts affärsområdeschef Charlotte Murray, reflekterar över ännu ett år i pandemin och hur det satt strategisk försörjning än mer i strålkastarljuset.

news-icon

(På bild: Charlotte Murray, affärsområdeschef Adda AffärsConcept)

2021 är nästan slut och vi kan konstatera att pandemin format även detta år. Av förståeliga skäl har våra kunder behövt lägga stort fokus på riskexponering och kanske inte haft tid att fundera så mycket på det här med strategisk försörjning. I det läget är jag glad att vi på Adda AffärsConcept fått möjlighet att än mer kunna rådge och stötta våra kunder med att fånga sina behov, bredda sina försörjningsperspektiv och hitta lösningar för mer effektiva inköp. Kanske har det allvarliga läget, som pandemin försatt oss i, fått oss alla att fundera på vad som verkligen är viktigt. Frågan om att arbeta effektivt, att hushålla med våra gemensamma resurser, har än mer hamnat i blickfånget.

Nyttorealisering för våra kunder

Jag är stolt över att våra kunder, trots detta utmanande år, uppger att vi levererat det de efterfrågat och sett deras behov, samt att vi har kompletterat vårt uppdrag med djupgående analyser och konkreta rekommendationer. Att det försörjningsstrategiska perspektiv vi tillför uppskattas av våra kunder är en gnistrande kula i årets julgran, för är det något vi vill så är det att realisera verklig nytta i våra kunders verksamheter.

Relationer skapas i det fysiska mötet

Vår, och våra kunders, förmåga till anpassning och det fina arbetet vi utför tillsammans till trots, ser jag verkligen fram emot att denna pandemi ska ta slut! För om vi ska fortsätta utvecklas tillsammans, samt kreativt och lösningsinriktat ta oss an framtidens prövningar, räcker det inte att ses digitalt. Visst lär vi känna varandra, och löser våra uppdrag, även när vi ses via en skärm. Relationer skapas dock i det fysiska mötet för att få den där extra energin som krävs för att tillsammans kunna lösa morgondagens utmaningar.

Väl mött 2022!

Kommentarer (0)
Skriv en kommentar