Leverantör tilldelad i upphandlingen av nytt verksamhetssystem
Inköpscentralen har genomfört en upphandling av ett upphandlingssystem, för att etablera ett nytt verksamhetsstöd för sin egen räkning. Det är alltså inget ramavtal som våra kunder kan avropa från.
Upphandlingen är nu avslutad och tilldelad leverantör är Mercell. Avtalet med Mercell kan löpa som längst i åtta år.
En ansökan om överprövning inkom till förvaltningsrätten i Stockholm den 19 maj. Inköpscentralen är därför tills vidare förhindrad att ingå avtal.
Eftersom upphandlingen är genomförd med förhandlat förfarande finns endast ansökningsinbjudan att tillgå i publika upphandlingsbibliotek. Inköpscentralen kommer därför att tillgängliggöra samtliga upphandlingsdokument med tillhörande bilagor samt tilldelningsbeslut på vår webb när avtal är tecknat.
Liknande nyheter
- Nu lanseras de nya villkoren för hållbara leveranskedjor 5 mars 2024
- Adda följer EU-projektet CircularPSP för cirkulär omställning 23 februari 2024
- SDK-lansering och alla hjärtans dag hos Sollentuna kommun 20 februari 2024
Du är alltid välkommen att kontakta oss.
Tel: 08 525 029 96
E-post: inkopscentralen@adda.se