Det finns ytterligare två ramavtal för storköksutrustning. Hur hänger dessa avtal ihop och när och hur kan vi avropa från dem?

Tanken med tre avtal är att kunna erbjuda våra kunder stöd under hela anskaffningsprocessen, inte enbart själva utrustningen.

Det andra ramavtalet Storköksutrustning konsulter består av två områden: del ett är avtalsområdet Projektörer. Dessa kan anlitas för att hjälpa till med förstudier, analyser, projektering med mera.

Del två avser Besiktningsmän som kan vara ett stöd vid bedömning av värde eller kvalitet av nuvarande anläggning, besiktning vid nyinstallation eller garantibesiktning.

Det tredja avtalet Storköksutrustning Installation och service har tagits fram för att ni ska ha möjlighet att ha ett sammanhållande avtal för dessa tjänster. Det innebär att all service och alla installationer kan ske via leverantörer för detta område som erbjuder detta för alla de verksamheter som ni har. Vänligen observera att inte alla ramavtalsleverantörer erbjuder installation och service.