Hygienartiklar och städmaterial 2018 + 2022

Välkommen till en beställardag om nuvarande och kommande upphandling för Hygienartiklar och sätdmaterial 2018 + 2022 inom kategotin för förbrukningsmaterial.

Inköpscentralen bjuder in till ett seminarium om nyttan med att använda våra ramavtal inom förbrukningsmaterial och de erferanheter som vi stött på från nuvarande avtal.

Vad är nytt?

Upphandlingen är annonserad och anbudsöppning sker under juni månad.

Vi kommer att gå igenom följande delar:

  • Målsättningar med den nya upphandlingen
  • Kravställning i upphandlingsdokumentet
  • Erfarenheter från innevarande avtalsperiod
  • Genomförda åtgärder beträffande förvaltningsplan och kommunikation

Semianriet vänder sig till dig som är upphandlingschef och/eller kategoriserade upphandlar, verksamhetschef inom både kommun och region (fastighetschefer, lokalvårdschefer, kökschefer, omsorgschefer) och verksamhetspersonal.

När: Den 24 maj kl.10.00-11.30

Hur: digitalt via Teams

Har du frågor eller vill veta mer om seminariet får du gärna kontakta Adreas Holmer som är regionalt inköpsstöd för Inköpscentralen.

Anmäl dig via formuläret nedan.

Länk till seminariet skickas med i bekräftelsen.

Anmälan

Genom att ange din e-post samtycker du till att vi behandlar dina personuppgifter