Webbinarium – Avrop från ramavtalet för Digitala och fysiska utskickstjänster

Är din organisation i behov av utskickstjänster?

Inköpscentralen bjuder in till ett webbinarium om ramavtalet för Digitala och fysiska utskickstjänster, och hur du som organisation gör avrop. Tillfället inkluderar en genomgång av ramavtalet och dess innehåll, samt det stöd och de mallar som tillhandahålls för dig som ska avropa. Vi kommer också lyssna på Region Gävleborg och Ludvika kommun som genomfört avrop på ramavtalet, och som delar med sig av sina bästa tips!

49111217-sending-email-marketing-concept-hand-hold-digital.jpg

Vad innehåller ramavtalet?

Ramavtalet inkluderar tjänster i form av både fysiska utskrifter och försändelser (standardförsändelse, kuvert, efterföljande sida, baksideutskrift, porto m.m.), samt digitala utskick (digitala utskick till digital brevlåda via Mina meddelanden, digitala betalningsbara fakturor till digital brevlåda, E-faktura till internetbank, EDI-faktura genom befintliga standardformat och lagstandard så som t.ex. Svefaktura och PEPPOL m.m.)

Läs gärna mer om ramavtalets innehåll och nyttor här

Anmälningen stänger klockan 13.00 den 28 oktober.