Inköpscentralens ramavtalsinformation

När vi har ett nytt ramavtal klart för avrop har vi ett informationstillfälle, här informerar vi om vad som är upphandlat och hur du använder ramavtalet.

Bärbar dator

Vi hjälper dig att använda det aktuella ramavtalet

Vi går igenom vad som är upphandlat, hur du använder ramavtalet och de avropsstöd som vi har tagit fram. Vi lyfter nyttan för dig som kund och visar var du kan ta del av mer information. Det finns också tid för frågor eller om du har några funderingar kring avtalet.

Praktisk information

Dessa tillfällen sker digitalt via Teams.

Inför webbinariet skickar vi ut information till alla anmälda och om hur du ansluter dig.

När webbinariet är avslutat sänder vi ut materialet som vi har använt.

Anmälan kan ske till klockan 13.00 dagen innan webbinariet. Senare anmälningar kan vi tyvärr inte hantera.

Välkommen att anmäla dig via formuläret nedan.

Anmälan

Välj webbinarium nedan och fyll i dina kontaktuppgifter. 
Fält markerade med * är obligatoriska och måste fyllas i.

Webbinarium *