Inköpscentralens ramavtalsinformation
När vi har ett nytt ramavtal klart för avrop har vi ett informationstillfälle, här informerar vi om vad som är upphandlat och hur du använder ramavtalet.

Vi hjälper dig att använda det aktuella ramavtalet
Vi går igenom vad som är upphandlat, hur du använder ramavtalet och de avropsstöd som vi har tagit fram. Vi lyfter nyttan för dig som kund och visar var du kan ta del av mer information. Det finns också tid för frågor eller om du har några funderingar kring avtalet.
Aktuell ramavtalsinformation
Klicka på det ramavtal som du är intresserad av för att läsa mer och anmäla dig.
Februari 2023
- 7 februari kl. 13.30-14.30
Storköksutrustning - beställningsverktyg - 9 februari kl 10.30-11.30
Entrémattor 2021-2 - 22 februari kl. 9.00-10.00
Öppet forum Kontor och förbrukning - 28 februari kl. 13.30-14.30
Postförmedlingstjänster 2022
Mars 2023
- 7 mars kl 10.30-11.30
Entrémattor 2021-2 - 8 mars kl. 13.30-14.30
Dryckesautomater 2022 - 14 mars kl. 10.30-11.30
Postförmedlingstjänster 2022 - 20 mars kl. 10.30-11.30
Dryckesautomater 2022
Praktisk information
Dessa tillfällen sker digitalt via Teams. Efter seminariet skickar vi ut presentationen.
