Vi använder cookies

På adda.se använder vi cookies (kakor) för att underlätta och förbättra din användning på vår webbplats. Cookies är en liten textfil som lagras på din dator, mobiltelefon, surfplatta eller annan enhet när du besöker adda.se. De finns för att förbättra webbplatsen för dig, till exempel för att kunna anpassa adda.se efter dina önskemål och val. 

Vilka cookies vill du tillåta?
Inställningar för cookies

Cookies som krävs för att webbplatsen ska fungera, till exempel sessions-ID som vårt webbhotell är beroende av.

Låter oss samla information om ditt besök på webbplatsen — till exempel vilken webbläsare du använder och eventuella kodfel du råkat ut för — med syfte att förbättra den.

Adda

Kontor och förbrukning

Kategorin Kontor och förbrukning omfattar vanliga förbrukningsvaror inom administrativ förvaltning – allt från kontorsstolen, receptionssoffan till yrkeskläder och skyddsskor. Hållbarhet, miljö- och klimatpåverkan är centrala frågor idag, främst vad gäller produktion och materialval, samtidigt som kvalitet och säkerhet inte får äventyras. Hela samhället behöver ställa om för att minska konsumtionen av nyproducerat råmaterial och mängden avfall.

Aktuellt

3 oktober 2022 | Upphandling | Ramavtal | Fastighet och förvaltning

Två nya möbelavtal på plats

Idag är Inköpscentralens nya möbelavtal klara. De ska hjälpa er att skapa goda arbetsmiljöer och riktar in sig på två områden – skola och förskola samt kontor och omsorg. Avtalen har ett tydligt hållbarhetsfokus och breddat sortiment.

Kontakta oss

Har du frågor kring hur du avropar från avtalen, ring 08 525 029 96 eller mejla inkopscentralen@adda.se

Har du frågor om kategorin, upphandlingarna eller ramavtalen kontakta Caroline eller Peo.

Caroline Tottie

Caroline Tottie

Kategoriansvarig Kontor och Förbrukning, Adda Inköpscentral
Tel:
08 709 59 76
Skicka e-post

Peo Bengtsson

Regionalt inköpsstöd Stockholm, Södermanland, Norrbotten, Adda Inköpscentral
Tel:
08 709 59 10
Mobil:
076 526 90 81
Skicka e-post