Kommunikations- och evenemangstjänster STIC 2022
Det här ramavtalet är framtaget av STIC på uppdrag av medlemskommunerna. Syftet är att tillgodose avropsberättigade kommuner och bolag löpande behov av kommunikations- och evenemangstjänster.
Arbete pågår! Vi uppdaterar och förbättrar avtalssidorna. Vi ber er ha överseende med eventuella störningar under tiden som det arbetet pågår.
Det här ramavtalet är framtaget av STIC på uppdrag av medlemskommunerna. Syftet är att tillgodose avropsberättigade kommuner och bolag löpande behov av kommunikations- och evenemangstjänster.
Ramavtalet omfattar:
Med strategisk kommunikation avses bl.a. marknadsföringsinsatser, informations- och rekryteringskampanjer och andra kommunikationsinsatser.
Här ingår bland annat följande tjänster:
Uppdrag som omfattas är större evenemang, tillställningar, konferenser, hybridmöten och mässor.
Här ingår bland annat följande tjänster:
Omfattar tjänster inom området grafisk formgivning, grafisk produktion samt copy som anpassas till kundens grafiska profil och kanalernas olika förutsättningar.
Här ingår bland annat följande tjänster:
Avser i första hand sociala medier, intranät och webbplatser men även andra digitala kanaler kan vara aktuella.
Här ingår bland annat följande tjänster:
Följ avropsguiden under rubriken "Avropa och beställ steg för steg" längre ner på sidan.
Du kan också ta stöd av följande bilagor som finns publicerade i Tendsign:
Bilaga 04 – Kontraktsvillkor förnyad konkurrensutsättning (Allmänna kontraktsvillkor)
Bilaga 05 – Kontraktsvillkor rangordning
STIC-samarbetet är öppet för alla regionens kommuner att delta i. För mer information om Stockholms Inköpscentral och hur man går med kontakta Gabriella Lundin gabriella.lundin@adda.se