Profilprodukter STIC 2023
Denna upphandling gör vi på uppdrag av STIC:s medlemskommuner. Upphandlingen ska resultera i ett ramavtal som omfattar hela processen vid inköp av profilprodukter.

Vem kan använda STICs upphandlingar?
STIC, Stockholms inköpscentral består av kommunerna Danderyd, Järfälla, Lidingö, Nacka, Norrtälje, Sollentuna, Solna, Täby, Vallentuna, Vaxholm, Värmdö, Sundbyberg, Upplands-Bro och Upplands Väsby. Kommunerna väljer om de vill delta eller inte. Undrar du om din kommun, förvaltning eller kommunala bolag kommer att kunna använda ramavtalet när det är på plats, kontakta upphandlingsansvarig i din kommun
Detta avtal ska ersätta det befintliga avtalet Profilprodukter STIC 2018
Upphandlingens omfattning
Upphandlingen omfattar följande tjänster/produkter:
- Profilartiklar
- Give-aways
- Profilkläder (loggade yrkeskläder omfattas inte)
Tidplan för upphandlingen
Vi beräknar att annonsera upphandlingen under kvartal tre under 2023 och avser ha ett färdigt ramavtal under kvartal fyra 2023.


Nyfiken på STIC?
STIC-samarbetet är öppet för alla regionens kommuner att delta i. För mer information om Stockholms Inköpscentral och hur man går med kontakta hannele.soderholm@adda.se