Leverantör tilldelad i upphandlingen av nytt verksamhetssystem
Inköpscentralen har genomfört en upphandling av ett upphandlingssystem, för att etablera ett nytt verksamhetsstöd för sin egen räkning. Det är alltså inget ramavtal som våra kunder kan avropa från.

Upphandlingen är nu avslutad och tilldelad leverantör är Mercell. Avtalet med Mercell kan löpa som längst i åtta år.
En ansökan om överprövning inkom till förvaltningsrätten i Stockholm den 19 maj. Inköpscentralen är därför tills vidare förhindrad att ingå avtal.
Eftersom upphandlingen är genomförd med förhandlat förfarande finns endast ansökningsinbjudan att tillgå i publika upphandlingsbibliotek. Inköpscentralen kommer därför att tillgängliggöra samtliga upphandlingsdokument med tillhörande bilagor samt tilldelningsbeslut på vår webb när avtal är tecknat.
Liknande nyheter
- Stockholm och Kalmar installerar fordonshinder - med hjälp av Addas ramavtal 15 september 2023
- Boknings- och bidragsprocessen underlättas av nytt ramavtal 8 september 2023
- Ramavtal för eldningsprodukter och drivmedel klart för avrop 4 september 2023
Har du frågor?
Du är alltid välkommen att kontakta oss.
Tel: 08 525 029 96
E-post: inkopscentralen@adda.se