Adda

Storköksutrustning 2020

Syftet är att erbjuda upphandlande myndigheter storköksutrustning, produkter, service, installation och projektering.

storkök, kastrull i förgrunden

Kommande ramavtal ska ersätta det befintliga avtalet Storköksutrustning 2016 som går ut 2022-08-26.

Syftet med att upphandla tre istället för ett ramavtalsområde är att ge beställare stöd inför och under anskaffningsprocessen och utrustningens brukstid. Det innebär att tjänster och utrustning kan kopplas till samtliga faser för storköksutrustning, till exempel inför och vid planering och projektering av storkök, anskaffning, energioptimering och utveckling samt installation, service och besiktning av storköksutrustning.

Om upphandlingen Storköksutrustning 2020

Upphandlingen delades upp i tre separata upphandlingar:

Varför upphandlar vi storköksutrustning?

Målsättningen är att underlätta och förenkla inköp av storköksutrustning, service och tjänster. Beställare ska på ett enkelt sätt kunna avropa produkter. För större uppdrag kan förnyad konkurrensutsättning ske där kundspecifika mervärden och krav ska kunna ingå.

Tidplan för upphandlingen

Annonseringen är nu avslutad. Vår målsättning är att ha färdiga ramavtal på plats för avrop senast i juni 2022.

Om upphandlingen

  • Status: Pågående
  • Upphandlingsområde: Fastighetsnära varor

Tipsa en vän

Kontaktpersoner

Pernilla Viktorsson

Pernilla Viktorsson

Upphandlare, Adda Inköpscentral
Tel:
08 709 55 28
Mobil:
072 966 19 29
Skicka e-post

Pernilla Jönsson

Upphandlare, Adda Inköpscentral
Tel:
040 685 25 91
Mobil:
072 999 24 39
Skicka e-post

Prenumerera på Avtalsnytt

Avtalsnytt ger dig alla nyheter om våra upphandlingar och ramavtal via e-post. Fyll i din e-postadress nedan för att starta prenumerationen.