Just nu har vi problem med vissa funktioner på webben. Vi arbetar med att lösa problemet.

Vi använder cookies

På adda.se använder vi cookies (kakor) för att underlätta och förbättra din användning på vår webbplats. Cookies är en liten textfil som lagras på din dator, mobiltelefon, surfplatta eller annan enhet när du besöker adda.se. De finns för att förbättra webbplatsen för dig, till exempel för att kunna anpassa adda.se efter dina önskemål och val. 

Vilka cookies vill du tillåta?
Inställningar för cookies

Cookies som krävs för att webbplatsen ska fungera, till exempel sessions-ID som vårt webbhotell är beroende av.

Låter oss samla information om ditt besök på webbplatsen — till exempel vilken webbläsare du använder och eventuella kodfel du råkat ut för — med syfte att förbättra den.

Adda

Frågor och svar om inköp av produkter i webbutiken

Här hittar du de vanligaste frågorna vi får in till kundservice om inköp av produkter i webbutiken.

Kan jag beställa en produkt som inte finns i lager?

Ja det kan du, vi skickar din beställda produkt så snart den kommer in på lagret.

Hur vet jag om en produkt finns i lager?

Du hittar information om lagerstatus i alla våra produktbeskrivningar, där ser du om produkten finns i lager eller inte.

Hur ångrar jag mitt köp?

Du kan ändra innehållet i varukorgen innan du slutför ditt köp. Kontakta kundservice om du ångrar dig efter du genomfört ditt köp.

Hur vet jag att ni fått min beställning?

Du får en orderbekräftelse via mejl när vi mottagit din beställning. Vi skickar den till den mejladress som du har angivit.

Var skapar jag ett konto för att handla?

Du som vill handla i vår webbutik måste först registrera dig som användare. Du skapar ditt konto på vår sida för registrering. När du registrerat dig som användare kan du köpa de produkter du vill.

Hur gör jag om jag glömt mitt användarnamn och lösenord?

När du loggar in finns det möjlighet att få ett lösenord skickat till din e-post. Har du glömt ditt användarnamn kontaktar du kundservice.

Måste jag logga in för att handla i webbutiken?

Ja, du måste logga in för att handla i webbutiken. Det gör du genom att klicka på Logga in.

Hur beställer jag produkter som inte finns i ordinarie sortiment

Vill du beställa verksamhetsanpassade blanketter, mejla till Susanne Söderholmen så hjälper hon dig.

Jag kan inte logga in, vad gör jag då

Kontakta kundservice så kan de hjälpa dig.

Hur gör jag om jag vill lägga till ytterligare en produkt till min redan lagda order?

Ring kundservice på telefonnummer 08 709 59 90 så fort som möjligt. Hinner vi korrigera beställningen så gör vi det.

Hur gör jag vid en eventuell retur

Vi tar endast emot returer på våra lagerblanketter inte kundspecifika blanketter. Mejla kundservice eller ring på telefonnummer 08 709 59 90. Levererad vara får inte returneras utan vårt godkännande.

Kontakt
Kontakt person bild
08 709 59 90